Monday, September 9, 2013

ELYSYLE DX ELKEN ~ Sihat Ramping & Bergaya


KENAPA PERLU PAKAI KORSET??

Setiap wanita akan mengalami kelunduran atau dimana kulit dan otot kita melendut kebawah. Ini tejadi disebabkan tarikan graviti. Jadi pemakaian korset ini akan membantu badan melambatkan proses kelenduran tersebut. Untuk melambatkan kelunduran, wanita perlu memakai korset dengan kerap walaupun semasa dirumah atau tidak bekerja. Kebanyakan korset diluar cantik apabila dipakai, tetapi tidak selesa untuk dipakai bagi tempoh yang lama. Elysyle DX amat sesuai dah selesa dipakai untuk tempoh yang lama dan hanya dibuka ketika waktu tidur sahaja. Ia juga amat senang untuk dipakai!..

Bagi yang ingin kurus, Korset Elysyle DX boleh membakar lemak anda semasa memakai. Kainnya sangat selesa kerana diperbuat dari cotton egypt dimana fungsi kain ini yang akan meresap peluh dengan cepat dah mengering apabila berpeluh. Selain itu korset Elysyle DX tidak mempunyai besi di bahagian waist nipper dan memudahkan pergerakan si pemakai dan memudahkan untuk kita menunduk.

Bagi anda yang ingin kurus dan inginkan bentuk badan yang cantik tanpa perlu menahan lapar, Korset Elysyle DX ini akan memenuhi keinginan anda. Dalam tempoh 1 bulan anda sudah boleh merasai keberkesanannya.


















Kepada sesiapa yang berminat dan ingin mencuba 'FREE FITTING' boleh menghubungi / sms / Whatsapp saya di talian 019-3569783. Atau anda juga boleh membuat pertanyaan melalui email saya di razlyz@yahoo.com.




No comments:

Post a Comment